top of page

תוכן הוא מלך

Content is King

איך ליצור תוכן

בסדרת המאמרים שהכנתי עבורכם להכנסה נוספת מהבית, המאמר הבא יעסוק בהכנסה נוספת הקשורה לכתיבה, כתיבת תוכן. כיום נושא הכתיבה ברשת הוא מוצר לכל דבר, וחברות רבות מוכנות לשלם סכומים מכובדים עבור תוכן מקורי וייחודי.

במאמר הבא תוכלו ללמוד, כיצד למצוא עבודה מהבית ככותבי תוכן? כיצד להעסיק פרילנסרים שיכתבו עבורכם את התוכן? באילו פלטפורמות ניתן להשתמש על מנת ליצור ולבדוק תוכן כתוב? ותקבלו תמונות מצב על הסכומים שמוכנים לשלם בנישות שונות שבהם יש דרישה לתוכן איכותי ומקורי.

איך יוצרים תוכן

עבודה ככותב תוכן

באתר הבא שאציג בפניכם תוכלו למצוא מגוון רחב של פרויקטים לכתיבת תוכן, החל מאתרי תיירות, איקומרס, אומנות, פיננסים, הורות, ילדים ונוער, לייף סטייל, אופנה, בריאות ועוד. לכולם יש דרישה לתוכן איכותי ומקורי. https://moneypantry.com/get-paid-to-write

אני ממליצה לעבור על הקטגוריות / נישות שיש לכם עיניין בהם ותוכלו להתחבר לנושא הכתיבה, בין אם זה משהו שאתם תכתבו או פרילנסר שתעסיקו. חשוב שיהיה חיבור לנושא הכתיבה, גם אם לא אתם אלו שכותבים את התוכן, חשוב מאוד שתגישו תוכן איכותי ומעולה על מנת להמשיך ולקבל פרויקטים מאותו מעסיק על בסיס קבוע ולבנות את השם/מותג שלכם בתחום. אם אתם מחפשים פרויקטים לטווח ארוך, באתר הבא Upwork תוכלו למצוא הרבה פרויקטים לכותבי תוכן. על מנת להגיש בקשה לפרויקט תצטרכו לפתוח פרופיל ולרשום על הניסיון שלכם ככותבי תוכן. אתרים נוספים כמו Upwork שבהם תוכלו למצוא פרויקטים ולהקים פרופיל, Fiverr, BloggingPro

אם אתם רוצים לקבל הצעות עבודה על בסיס יומי, באתר הבא Listiller תוכלו לקבל אימליים כל יום עם הצעות עבודה לכתיבת תוכן ישירות לתיבת המייל שלכם. על מנת להגיש בקשת עבודה תצטרכו לשלוח להם מאמר מקורי שלכם.

ברגע שיהיה לכם בסיס ראשוני וניסיון בכתיבת תוכן והעסקת פרילנסרים, תוכלו להקים סוכנות לכתיבת תוכן שתיתן מענה לכמה נישות, כי כבר יהיו לכם כותבי תוכן איכותים ותדעו כבר לזהות את מי ניתן להעסיק עבור כל פרויקט.

מציאת עבודה כיוצר תוכן

חיפוש פרילנסרים לכתיבת תוכן

עכשיו נעבור לחלק שבו אתם רוצים להעסיק פרילנסר שיכתוב עבורכם את התוכן, ישנם כמה אתרים שבהם תוכלו למצוא כותבי תכנים מוכשרים, Upwork Hirewriter iWriter Fiverr תוכלו לפרסם מודעה לפרויקט שלכם ולרשום את הנתונים שאתם צריכים מכל פרילנסר, לדוגמא ניסיון, נושא לכתיבה, וכל מה שהמעסיק הפרויקט ביקש מכם.

כשאתם מחליטים להעסיק פרילנסר חשוב שתקראו את הפידבקים עליהם, תקבלו מהם תוכן כתוב לדוגמא, על מנת שתדעו מה הרמה ועד כמה מהר תוכלו לסיים את הפרויקט. בנוסף אני ממליצה, באתר כמו Upwork לחפש פרילנסרים מפיליפינים, כי שעת העבודה שלהם זולה, רמת הכתיבה שלהם מעולה והם דוברי אנגלית ברמה טובה מאוד!

חשוב מאוד לבדוק שהתוכן שנכתב הוא אכן מקורי וזאת תוכלו לבדוק באמצעות הכלי הבא ובאמצעות הכלי הבא תוכלו להשתמש ולבדוק אם התוכן מקורי, בכמה מילים השתמשו, פסקאות ומשפטים.

חיפוש פרילנסרים לכתיבת תוכן

חצוצורות בבקשה 🎺🎺🎺

החלק האחרון והחביב שלכבודו התכנסנו כאן היום 😎 כמה מרוויחים כותבי תכנים? בגדול הכל תלוי בכם ובכמות הפרויקטים שתעשו. החל מ100 דולר למאמר בן 500 מילים ועד לאלפי דולרים בחודש, ישנם אנשים שמתפרנסים רק מכתיבת תוכן ומקבלים שכר מאוד נחמד שמתחיל ב15,000$ לחודש, אחרי חצי שנה- שנה בתחום. ככה שהכל תלוי רק בכם עד כמה תהיו יחודיים, בעלי רצון להצליח, ממוקדים, תספקו מעצמכם מספיק זמן ותתנו לזה הזדמנות ארוכת טווח.

הצלחות לא קורות בין לילה,

הן קורות כשאתם מציבים לעצמכם מטרות ודבקים באותן המטרות עד שאתם מצליחים. ♡

הפוסט עסק בעיקר בכתיבת תוכן עבור פרויקטים שנמצאים בחו״ל ובשפה האנגלית, אתם כמובן מוזמנים לנסות ולפנות לבעלי אתרים, מגזינים, בלוגרים מקומיים ולהציע את שירותי הכתיבה שלכם עבורם.

מקווה שהצלחתי לתת לכם ידע וכלים לכתיבת תוכן ולקרב אתכם להכנסה נוספת מוצלחת 💖

הכנסה נוספת ככותב תוכן

מה למדת מהמדריך הזה?

איזה שיטות אתם מיישמים להכנסה נוספת?

 שתפו אותי בתגובות למטה. ♡

מקווה שהפוסט עזר לכם ואתם בדרך ליצירת המכירה הבאה שלכם 🙂

רוצים ללמוד עוד?

מוזמנים לבוא לקרוא את תכני הלימוד בקורס החדש שהשקתי The Droper

bottom of page