top of page

דרופשיפינג – איך מתחילים?

השלב הראשון שאתם בכלל צריכים לעסוק בו, לפני שאתם פותחים חנות | עסק | או כל התחלה עסקית חדשה, היא החשיבה שלכם.

הדרך להקמת חנות מתחילה קודם כל אצלכם במיינדסט (דפוס חשיבה).

מיינדסט הוא מכלול ההנחות, האמונות והתפיסות של אדם יחיד או קבוצת אנשים, הקובע את האופן בו הם מסתכלים על דברים, מפרשים מצבים ומגיבים אליהם.

זה מתחיל באיך אתם רואים את עצמכם מצליחים בתחום וכמה אתם מוכנים להשקיע בזה (כסף וזמן). כשאתם באים מוכנים וערוכים לכל מה שהתהליך יביא לכם ואולי אפילו לא יביא, יהיה לכם יותר קל למנף את ההצלחה של החנות/עסק שלכם.

אז איך בכלל מתחילים ?!

הכנתי לכם פוסט עם 3 נושאים עיקריים שעליהם אתם צריכים למקד את המיינדסט שלכם. לפני שאתם פותחים את חנות הדרופשיפינג שלכם.

דרופשיפינג ומיינדסט

✍🏻הגדרת מטרות, הגדרת זמן. 

איך להגדיר את הזמן שלי נכון? 

קודם כל אתם צריכים להחליט עבור עצמכם כמה זמן (ריאלי) יקח לכם להצליח ומה אתם מוכנים לעשות למען ההצלחה שלכם.

לדוגמא, אני רוצה לעשות 30,000₪ תוך חצי שנה בכל חודש, עבור זה אני צריך לקחת קורס בעלות של X ₪ (לשאול את עצמכם האם יש לי כסף עבור הקורס, אם אין לי מה אני צריך לעשות על מנת שיהיה לי את הסכום עבור הקורס- לעבוד/ לקחת הלוואה וכו׳), אני צריך להשקיע כל יום 3-4 שעות (האם יש לי זמן פנוי, אם כן כמה זמן? אם לא, מה אני עושה על מנת לייצר לי את הזמן הזה, על מה אני מוותר על מנת שיהיה לי את הזמן) וכן הלאה, רשימה מלאה ומפורטת.

✍🏻 מהם הדברים שעלולים להוות מכשול בדרך להצלחה ואיך פותרים או נמנעים מזה?

לדוגמא, אני אהיה פנוי רק יומיים בשבוע שעתיים לכל יום, על מה אני יכול לוותר שיהיה לי יותר זמן פנוי ? (לוותר על סדרות בנטפליקס, לוותר על זמן צפייה וריפרוף בטלפון, לוותר על יציאה עם חברים, לקום יותר מוקדם או ללכת לישון יותר מאוחר והופ התווסף לכם זמן פנויי). דוגמא נוספת, הפחד מכישלון, מה יקרה במצב שבו אכשל? האם אני מוותר? האם אני ממשיך הלאה עם כל המידע שצברתי עד שאני מצליח? וכן הלאה.


✍🏻 כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בהצלחה שלכם? אני אשאל את זה אחרת, כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בעצמכם? כן בעצמכם!

כי אחרי הכל על מנת להרוויח כסף צריך להשקיע כסף, קחו לדוגמא השקעה בנכס נדל״ן אתם צריכים להשקיע סכום כסף x על מנת שיניב לכם רווחים עתידים, מה שעלול לקחת זמן (כמה שנים), בכדי שתראו את הרווחים, ככה גם כאן! כמה שתיהיו מוכנים להשקיע בחנות שלכם ככה גם יראו התוצאות, ואני לא מדברת על סכומי עתק אבל עם סכום חודשי קבוע לאורך זמן של 300-500$ יצלחו להביא אתכם למקום אחר לגמרי 🤩 ואם לא תשקיעו שום סכום או סכום נורא מיזערי זה לא יוביל אתם למקום הגבוה שבו אתם רוצים להיות. 

ואתם הרי רוצים להגיע גבוה לפיסגה של ההצלחה, לא?!

איקומרס נינג'ה | דרופשיפינג למתחילים

רוצים ללמוד עוד?

מוזמנים לבוא לקרוא את תכני הלימוד בקורס החדש שהשקתי The Droper

bottom of page