top of page

איפה כדאי לפתוח חנות באיביי או שופיפיי?

איפה כדאי לפתוח חנות באיביי או שופיפיי?

שאלת השאלות לכל מי שרוצה להיכנס לתחום הדרופשיפינג. רובם המוחלט של האנשים ששמעו על ההצלחות של סוחרי דרופשיפינג, מוצאים את עצמם מתלבטים מאיפה כדאי להם להתחיל.

מצד אחד יש את מי שלא רוצים להשקיע כסף בהתחלה יתחילו באייבי, יגיעו לפלטפורמה מוכנה עם קהל קונים עצום וינסו את מזלם ואף ימכרו.

מצד שני יש את אלו שיעדיפו לפתוח חנות עצמאית בשופיפיי או כל פלטפורמה אחרת, וישקיעו מכספם עבור תחזוק החנות והפרסום.

בניינו אין מה יותר נכון, יש את מה שנכון יותר עבורך.

אחד הדברים החשובים שאני ממליצה לכולם, על מנת לא לבזבז זמן יקר וכסף ולא למצוא את עצמך בלופ שחוזר על עצמו ללא תוצאות. הכי חשוב במיוחד בהתחלה שלכם בתחום, תשקיעו בעצמכם ותלמדו את הנושא לעומק.


אתם תחליטו אם זה יהיה קורס בתשלום או קורס חינמי שתמצאו ביוטיוב או בכל פלטפורמה שתחליטו, העיקר שתרגישו שיש לכם מספיק ידע על מנת להתחיל.


כי כמו כל דבר חדש בחיים, אתם צריכים שיהיה לכם את הידע והכלים על מנת להצליח. מבלי ידע וכלים הדרך שלכם להצלחה תהיה ארוכה, קשה ואף מאכזבת ואתם תפרשו יותר מהר משחשבתם. אתם תבינו לאורך תהליך הלמידה שלכם שאין הצלחות בין לילה ולכל הצלחה לוקח זמן.

בפוסט הבא אני אחשוף בפניכם את היתרונות והחסרונות בכל אחת

מפלטפורמות המסחר לדרופר המתחיל.

איביי או שופיפיי

פתיחת חנות באייבי

כשאתם מחליטים לפתוח חנות באיביי, אתם נכנסים לפלטפורמה ענקית ומשתלבים בקהילה קיימת, של מוכרים וקונים. בזירת מסחר זו תהיה לכם גישה רחבה לקונים פטונציאלים שכבר נמצאים באיביי ומגיעים לשם על בסיס יומיומי. התחרותיות באיביי גם גדולה ותצטרכו לבדל את עצמכם משאר המוכרים באמצעות איכות הכותרות, יחסי המרה שהמוצר שלכם מייצר, קמפיינים פרסומיים וכו’.

מנגד, אם יותר מעניין אתכם להתחיל להרוויח במהרה, להכנס לזירה שיש בה הרבה פוטנציאל ולא להשקיע יותר מידי בקמפיינים פרסומיים, איביי הוא המקום בשבילכם. בפלטפורמה זו, כמו גם באחרות, תצטרכו להשקיע זמן רב על מחקר שוק למוצרים ונישה, מחקר כותרות ואף לשקיע סכום חודשי קבוע עבור מוניטור (לניטור המוצרים שלכם מהספק) לדוגמא יאבלה, ותוכנה למחקר שוק לדוגמא, זיק אנאליטיקס. אני אישית מאוד ממליצה על שני התוכנות האלו, הן חוסכות זמן רב ושוות כל שקל.

מי שרוצה לעסוק בדרופשיפינג ולהרוויח כסף,

צריך להשקיע כסף על מנת לעשות כסף. תזכרו את זה!


היתרונות בחנות איביי

– זירת מסחר ענקית עם מיליוני קונים פוטנציאלים על בסיס יומיומי – למי שרק מתחיל בדרופ, זה המקום להתחיל ממנו – יכולת הצלחה גבוהה ובפרק זמן קצר יחסית – אין השקעה כספית או שהיא תהיה נמוכה (תלוי בכם)

החסרונות בחנות איביי

– חוסר שליטה מוחלט בחנות. ביום בהיר אחד, איביי יכולה לסגור לכם את החנות או להוריד את הליסט שמביא לכם הכי הרבה מכירות, מבלי שום הודעה והתראה מראש. למה? ככה!

– העלאת מוצרים על בסיס יומיומי, על מנת להיות מדורג במקום גבוה במנוע החיפוש של איביי (קאסיני). חייב להיות רצף יומיומי במיוחד בהתחלה שלכם.

– העדפת הלקוחות על פני המוכרים. איביי ידוע כפלטפורמה שמחזקת את הלקוח על פני המוכר, ככה שאתם דיי הולכים על ביצים כשאתם מוכרים באייבי ואתם תעשו את הכל בשביל שהלקוחות שלכם יהיו מרוצים וישאירו לכם פידבק טוב.

– תחרותיות גבוהה בין כל המוכרים הקיימים. – הלקוחות הם לא שלכם, הם של איביי, אתם לא יכולים לשווק להם ישירות מוצרים נוספים. – פוליסה נוקשה למכירת מוצרים מסוימים. – עלויות תחזוקה עבור מוניטור, תוכנות לחקר שוק, הוצאות עבור קמפיינים (לא חובה)

איפה כדאי לפתוח חנות באיביי או שופיפיי?

פתיחת חנות עצמאית בשופיפיי

כל מי שיחליט לפתוח חנות עצמאית בשופיפיי, זו ההחלטה הכי נכונה שתעשו עבור עצמכם לטווח הרחוק! כי בסופו של יום, אחרי שתהיה לכם חנות באייבי, תרכושו את הניסיון, הידע, הכלים, תדעו אילו מוצרים נמכרים אצלכם הכי טוב (מוצר מנצח), אין שום סיבה שתסתמכו על פלטפורמה אחרת. אתם צריכים לסמוך אך ורק על עצמכם!

כשאתם מחליטים לפתוח חנות עצמאית, אתם יוצרים סביבכם קהילה, קהילת קונים שנבנת עם הזמן, זו גם תהיה קהילת קונים שתגיע ותרכוש מכם שוב ושוב. אומנם זו קהילה שאינה נמצאת שם מלכתחילה ועל מנת לבנות קהילה, צריך לפנות אליה, לדבר בשפה שלה ולהשקיע כסף בקמפיינים פרסומיים. אך ברגע שמגיע קונה, הוא לא יראה את המתחרים שלכם בתוך החנות (מה שקורה בתוך איביי) הוא יראה אך ורק מה שבניתם ומה שאתם מוכרים.

תוכלו לעשות בחנות שלכם מה שתרצו ולא תצטרכו לחשוש ממה שעושים המתחרים ולהתאים את עצמכם אליהם. תוכלו ליצור לעצמכם סביבה שנוח ונעים לכם לעבוד, שאתם לא חוששים מהפידבקים של הלקוחות שלכם ולא מפחדים שיסגרו לכם את החנות כי בטעות העלתם מוצר טיפוח ובתוכו יש חומר שלא עומד בתקנות של קליפורינה לדוגמא.

בשופיפיי עדיין תצטרכו לעבוד קשה בתקופה הראשונית על מנת להביא קהל קונים מבחוץ, תצטרכו להשקיע כסף בתוספים שונים לחנות (לא חייב בהתחלה) ועיקר ההשקעה הכספית תלך לקמפיינים פרסומיים. אומנם זו תהיה עבודה קשה ומעט ארוכה אבל מלא בסיפוק.

לסיכום, חנות עצמאית בשופייפי היא עבודה לטווח הארוך, תזכרו ככול שתבנו אותה נכון, תשקיעו מהתחלה על מחקר שוק (נישה ומוצרים מנצחים), עבודה נכונה מול מתחרים, קהילת הקונים שלכם תהיה חזקה וכך החנות תהפוך לעסק יציב שמייצר לכם הכנסה גבוה עם פחות עבודה.


היתרונות בשופיפיי

– החנות שלכם, אתם מחליטים מה קורה בחנות בכל רגע נתון. – קל ליישם, לא נדרש רקע טכני להקמת חנות – הלקוחות שלכם, אתם יכולים לשווק להם כל מוצר שיש אצלכם בחנות – הפוליסה של החנות לפי התנאים שלכם, אתם מחליטים תוך כמה זמן המוצר מגיע ואתם מחליטים תוך כמה זמן אתם מקבלים החזרות.

החסרונות בשופיפיי

– תשלום חודשי קבוע בסך 29$ + 2.5% עמלת מכירה – קידום ופרסום החנות על חשבונכם – תחרותיות בפרסום בגוגל ופייסבוק מול המתחרים שלכם

איקומרס נינג'ה | איביי או שופיפיי

לסיכום

מה שתחליטו זו תהיה ההחלטה הכי נכונה עבורכם וזה מה שחשוב. כי בסופו של יום אתם תהיו אלו שתעבדו ותשדרגו את החנות שלכם בכל פלטפורמה אפשרית.


אף אחד לא מבטיח שזה יצליח בין לילה אבל ככל שתהיו יותר זמן בתחום, תשקיעו, תלמדו ותתמידו, ההצלחה תגיע, בדיוק כפי שהיא מגיע למצליחים הכי גדולים.

אם אתם רוצים לשדרג את הידע והיכולות שלכם בתחום הדרופשיפינג,

אני מזמינה אתכם ללמוד את כל הסודות והשיטות שפיתחתי עם השנים בקורס הראשון מסוגו בישראל The Droper.


מקווה שהפוסט עזר לכם ואתם בדרך ליצירת המכירה הבאה שלכם 🙂

bottom of page