top of page

איך לקדם קליניקה באמצעות מוצר דיגיטלי?


מקור תמונה: e-Commerce Ninja


פתיחת קליניקה היא צעד משמעותי וחשוב בקריירה

של כל מטפל, אך האתגר האמיתי מתחיל רק אחרי זה.


איך לשווק את עצמך ואת שירותיך לקהל היעד שלך?

בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, יצירת והפצת מוצרים דיגיטליים יכולה להיות אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את החשיפה שלך לעסק ולהגדיל את ההכנסות שלך, תוך הגעה לקהלים בינלאומיים.



מדוע מוצרים דיגיטליים?

מוצרים דיגיטליים יכולים לכלול כל דבר מקורסים מקוונים, ספרים אלקטרוניים, וידאו אינטראקטיביים, תוכניות טיפול מקוונות, מדריכים דיגיטליים ועוד.

יתרונותיהם רבים,

הגעה לקהל רחב יותר: מוצרים דיגיטליים מאפשרים לך להגיע ללקוחות מחוץ לאזור הגאוגרפי שלך, ואף לקהל בינלאומי.

חיסכון בזמן ובמשאבים: פיתוח מוצר דיגיטלי דורש השקעה ראשונית, אך לאחר מכן הוא יכול להיות מופץ, משוכפל ללא הגבלה וללא עלות נוספת.

מקור הכנסה פסיבי: מוצרים דיגיטליים מאפשרים לך להרוויח כסף גם כאשר אינך עובד באופן ישיר על טיפול בלקוחות.


תמונה מתוך Freepik


דוגמאות למוצרים דיגיטליים למטפל הוליסטי

כאשר מדובר במוצרים דיגיטליים, ישנם אפשרויות רבות שיכולות להתאים למטפל (ולמקצועות נוספים) שרוצה להרחיב את השירותים שהוא מציע. להלן חמש דוגמאות:

מדריך תזונה הוליסטית: יצירת מדריך תזונה המכיל מידע על אורח חיים בריא, תפריטים מומלצים, וטיפים לשילוב תזונה נכונה ביומיום. המדריך יכול להתאים לקהלים שונים ולכלול מידע על תזונה טבעונית, צמחונית, או כל תזונה אחרת המתאימה לאורח החיים ההוליסטי.


יומן רווחה ומודעות עצמית : יומן דיגיטלי למעקב אחרי רגשות, מחשבות, ותרגולי מיינדפולנס. יכול לכלול חלקים לרישום יומי, משימות להעצמה, ומרחב לתהליכי רפלקציה.


קבצים דיגיטלים לתכנון ומעקב אחר תרגילי יוגה ומדיטציה: טבלאות שמאפשרות למשתמשים לתכנן את תרגוליהם, לעקוב אחר התקדמותם ולרשום איך הם מרגישים לפני ואחרי כל תרגול.


באיקומרס נינג'ה הקמנו תוכנית ליווי מיוחדת לבעלי מקצועות שרוצים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם ולהגדיל משמעותית את ההכנסות שלהם.




מדריך לשימוש בצמחי מרפא: מדריך המכיל מידע על צמחים שונים, השפעותיהם, איך ומתי להשתמש בהם, ומתכונים לתערובות שונות. יכול להיות מועיל לאנשים המעוניינים לשלב צמחי מרפא בחייהם.


טבלאות אקסל לניהול תכנית טיפול אישית: טבלאות שמאפשרות ללקוחות לעקוב אחר תוכנית הטיפול שלהם, כולל מעקב אחר תרגילים, תזונה, שעות שינה ועוד. זה יכול לעזור להם לראות את ההתקדמות שלהם במהלך הזמן ולהתאים את התוכנית לצרכיהם.


כל אחד מהמוצרים הללו מספק ערך מוסף עבור הלקוחות ומאפשר למטפל להציג את מומחיותו ולהרחיב את מעגל ההשפעה שלו, תוך יצירת מקור הכנסה נוסף.


תמונה מתוך Freepik


שיווק ומכירה של מוצרים דיגיטליים

כדי לשווק ולמכור מוצרים אלה, עליך לבנות נוכחות מקוונת חזקה. זה כולל שימוש במדיה חברתית, בלוגים, פודקאסטים, ושיתוף של תוכן איכותי ומעניין שיגרום לאנשים לרצות ללמוד יותר.


מעבר לכך, פלטפורמות כמו אטסי מציעות דרך נהדרת להגיע לקהל רחב יותר. על ידי מכירת מוצרים דיגיטליים שלך באטסי אתה יכול להפוך את העסק שלך לזמין לקהל בינלאומי, תוך שימוש בפלטפורמה שכבר יש לה מוניטין וקהל קיים.


לסיכום

לסיכום, יצירת מוצרים דיגיטליים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את ההכנסה שלך כמטפל ולהרחיב את קהל הלקוחות שלך. זה מאפשר לך להגיע ללקוחות ברחבי העולם, לחסוך בזמן ובמשאבים, ולבנות מקור הכנסה פסיבי שיכול לסייע לך להתמקד במה שאתה אוהב – לעזור לאחרים.



באיקומרס נינג׳ה אנו מספקים שירות להפקת מוצרי ידע דיגיטליים בהתאמה אישית,

לפרטים נוספים התקשרו אלינו ונשמח לייעץ לך.

מרגישה שהחנות שלך באטסי תקועה?

באיקומרס נינג׳ה, אנו מספקים פתרונות רבים לשיפור ביצועי החנות באטסי. לחצי כאן

ליווי והקמת חנות באטסי

לפרטים נוספים לחצו כאן

לרכישת חנות POD מוכנה באטסי

*המאמר כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לכל המינים.



bottom of page