top of page

איך לפתוח חנות אטסי ב-8 שלבים פשוטים



פורטרטים שעשויים ממסטיק? סיכות אמייל בנושא "חברים"?

לא משנה אילו חפצים/מוצרים אתם אוהבים ליצור, לא משנה עד כמה המוצרים שלך שייכים לנישה ספציפית, בחוץ נמצא עדר של צרכנים שמחפשים את המוצר הייחודי שלך - ורובם גולשים בפלטפורמת

המסחר של אטסי | Etsy

אם אין לך ניסיון קודם עם הפלטפורמה, פתיחת חנות באטסי עשויה להיראות כמו פוטנציאל מסובך.

♡במציאות, פתיחת החנות באטסי היא פשוטה יחסית ויכולה לספק בית אופטימלי למוצרים שלך - בין אם לצד אתר אינטרנט קיים או בפלטפורמות מסחר הקיימות כגון, אטסי, איביי, אמזון וכו'

♡ במדריך הבא החלטנו לרכז עבורך את כל המידע הראשוני על פתיחת חנות באטסי | Etsy

תחילה נדריך אותך כיצד להקים חנות באטסי, לאחר מכן נדון בעמלות המוכר וכן נשתף טיפים ממוכרים מקצועיים על מנת להבטיח את הצלחת החנות שלך כבר מתחילת המיזם הדיגיטלי הראשון שלך :)

כיצד לפתוח חנות באטסי?

1. יצירת חשבון משתמש באטסי | Etsy

ניתן להגדיר חשבון מוכר ע"י לחיצה על Sell on Etsy, הזנת האימייל, השם והסיסמה שלך ולבסוף, לחיצה על "המשך" כפי שמוצג להלן.


מקור תמונה: Etsy

יש לך גם אפשרות ליצור חשבון Etsy דרך חשבון גוגל, פייסבוק או אפל שהוקם.

בנוסף, אם כבר יש לך חשבון לקוח קיים של Etsy, אתה יכול פשוט להיכנס עם האישורים שלך ואז ללחוץ על "פתח את חנות Etsy שלך" כדי להתחיל ליצור חנות משלך.



2. הגדר את העדפות החנות שלך

לאחר מכן, תופנה למסך "העדפות החנות" שבו תקבע את ההגדרות הבסיסיות עבור החנות שלך.

ראשית, תגדיר את שפת ברירת המחדל שלך, שהיא השפה שבה תתאר את הפריטים שלך (לאחר פתיחת חנות Etsy שלך, תוכל לבחור לתרגם את הדף שלך לשפות אחרות). לאחר מכן, תגדיר את ארץ הולדתך ואת המטבע שבו תרצה לרשום את הפריטים שלך.

מקור תמונה: Etsy

חשוב לציין שאם מטבע הבנק שלך שונה ממטבע החנות שלך, תחויב בעמלות המרת מטבע (2.5% מסכום המכירה) כאשר לקוחות יבצעו רכישות.

לבסוף, תישאל אם אתה מוכר במשרה מלאה, במשרה חלקית או "אחר". זו שאלה שאטסי שואלים למטרותיהם, אבל לא משפיעה על היכולת שלך להקים את חנות השלך.


3. בחר את שם החנות שלך באטסי

כאן אתה יכול להתחיל להיות יצירתי: להמציא את שם החנות שלך.

באופן אידיאלי, שם החנות שלך יכול להיות מסקרן, קליט שיהיה קל ללקוחות לזכור, ומשקף את המוצרים והערכים שלך.

שם החנות שלך יכול להיות כל מה שתרצה, כל עוד הוא נופל במסגרת ההנחיות של אטסי:

  • ארבעה עד 20 תווים.

  • ללא רווחים או תווים מיוחדים.

  • שם שלא נמצא בשימוש על ידי מוכר אחר של Etsy.

  • אין הפרות של סימן מסחרי.

  • בלי לשון הרע.

אם תנסה להזין שם שכבר נמצא בשימוש, אטסי תציע כמה שמות דומים זמינים, כפי שניתן לראות בתמונה למטה:


מקור תמונה: Etsy

בסך הכל, כדי לבחור את השם המתאים לחנות שלך, תוכל להתייחס לעצות הבאות שאטסי ממליצה:

  • נסה שמות תיאוריים מרמזים: אתה יכול להשתמש במילים או ביטויים המעוררים את התחושה של המותג שלך, כמו גם כאלה שמתארים את מה שאתה מוכר.

  • נסה שמות מופשטים: שמות מופשטים יכולים לתת לחנות שלך אלמנט ייחודי נוסף ולהקל על הלקוחות למצוא את החנות שלך בעת חיפוש מקוון.

  • השתמש בשם שלך: השם שלך יכול להיות אופציה מהירה וקלה - ומאפשר לך לשנות או להתאים בקלות את המוצרים שאתה מוכר. עם זאת, יהיה קשה יותר למצוא חנות שפשוט משתמשת בשם שלך, אז אטסי ממליצה להוסיף משנה כמו "Studio", "Inc" או "Workshop".


לפני שאתה פותח את חנות האטסי שלך, תרצה להקדיש מעט זמן כדי לבחור את שם העסק הנכון - כי לאחר שהתחלת, תוכל לשנות את שמך פעם אחת בלבד.


יתרה על כך, אם אתה חושב שאתה עשוי להרחיב בסופו של דבר את חנות האטסי שלך לאתר עסקי, דף פייסבוק, אינסטגרם או אפילו שם עסק רשמי, אולי תעשה מחקר נוסף כדי להבטיח שתוכל לרכוש דברים כמו שם דומיין עסקי שתואמים לשם החנות שלך.




4. הוספת פריטים למכירה בחנות האטסי שלך

השלב הבא במדריך הקמת חנות באטסי, כיצד לרשום את הפריטים שלך. רישום של פריטים פיזיים ודיגיטליים (חשבו על ניירת להדפסה, דוגמאות, מדבקות, תגי מתנה) כרוכה בתהליכים נפרדים. אנו נראה לך את היסודות כיצד לרשום פריט מוחשי; אתה יכול להתייעץ עם המדריך של אטסי אם אתה מוכר פריט דיגיטלי.

הוספת תמונות

Etsy ממליצה להשתמש לפחות בחמש תמונות לכל פריט (אתה יכול לכלול 10 לכל היותר) כדי שלקוחות יוכלו לראות את המוצר שלך מזוויות שונות ושגודל התמונות שלך יהיה לפחות 1,000 פיקסלים בריבוע


מקור תמונה: Etsy


בנוסף, אם יש לך וריאציות של מוצר - נניח, חולצת טריקו עם מספר צבעים - אתה יכול לכלול תמונות עבור הווריאציות האלה כדי שלקוחות יוכלו לראות את כל האפשרויות שלהם.

התאם את התמונה הממוזערת

התמונה הממוזערת שלך היא התמונה הראשונה של הפריט שלך שהלקוחות שלך רואים בחנות באטסי, דרך חיפוש ובמקומות אחרים באטסי, תחשוב על זה כעל צילום ראשי עבור המוצר שלך. תוודא שזה טוב.

השלם את פרטי הרישום שלך

תן לפריט שלך כותרת המתארת ​​את המוצר בפירוט רב ככל האפשר, בהתחשב במגבלת 140 התווים שלך.

תהיה לך גם הזדמנות לספק תיאור מעמיק, סקירה כללית עם תבליטים של המוצר ופרטים נוספים כמו קטגוריית המוצר וסוגו.

בקטע התיאור, תוכל גם להציג תצוגה מקדימה של הרישום שלך עבור תוצאת חיפוש בגוגל, שיכולה לעזור לך לבצע אופטימיזציה לקידום אתרים במסחר אלקטרוני.



מקור תמונה: Etsy


יתרה מכך, בפרטי הרישום שלך, תרצה לוודא שאתה שם לב לסעיף שכותרתו "אפשרויות חידוש".

כפי שנדון לגבי העמלות להלן, אם תבחר "אוטומטי", הרישום של דף המוצר יתחדש אוטומטית לאחר שיפוג, כל ארבעה חודשים. בכל פעם שדף המוצר שלך מתחדש, תחויב בעמלה של 20 סנט, אז תרצה להיות בטוח שאתה זוכר זאת כשאתה מתחיל את החנות שלך.



במיוחד בשבילך בנינו את ערכת צ'ק ליסט להצלחת חנות אטסי. לינק לערכה


אם אתה מעדיף לחדש רישומים שפג תוקפם בעצמך, או לחילופין למחוק אותם, תוכל לבחור "ידני" כאן.

לבסוף, עליך לנצל את כל 13 ה"תגים" הזמינים לכל פריט. קונים מוצאים את הפריט שלך על ידי חיפוש מילות מפתח בסרגל החיפוש, אז חזור אחורה וחשוב על מה הלקוח עשוי להקליד בחיפוש כדי לגלות את הפריט שלך. מילות המפתח האלה הן מה שהתגים שלך צריכים להיות.



מקור תמונה: Etsy

השלם את המלאי והתמחור שלך

בסעיף זה, תזין את מחיר המוצר שלך, מס מכירה (אם רלוונטי), כמות (אם יש לך יותר מאחד במלאי), מספר מק"ט (אם יש לך) וגרסאות.

אתה יכול להוסיף וריאציות - כמו גדלים, חומרים וצבעים - ולקשר את התמונות המתאימות לווריאציות הללו.


מקור תמונה: Etsy

הגדר את מחיר המשלוח שלך | פרופיל משלוחים באטסי

כאן, תכלול את כל הפרטים הדרושים על תהליכי המשלוח שלך, כמו שירותי המשלוח שבהם אתה משתמש, עלויות, ארץ המוצא, זמן עיבוד ומשקל וגודל הפריט.



אתה יכול גם לבחור בהמלצות של אטסי, כדי שיחשבו עבורך את מחירי המשלוח שלך (עליהם הם ממליצים). במקרה זה, תידרש למלא משקל וגודל פריט (כשהוא ארוז). לאחר מכן, בהתבסס על המידע הזה, תוכל לצפות בתצוגה מקדימה של מחיר המשלוח שהקונה יראה.


מקור תמונה: Etsy

לאחר פתיחת חנות האטסי שלך, תהיה לך גם אפשרות להגדיר "פרופילי משלוח" כך שתוכל לעדכן במהירות פריטים עם אותן עלויות משלוח.


פרסם את דף המוצר שלך באטסי

תוכל לצפות בתצוגה מקדימה של הדף המוצר כולו כדי לראות איך הוא ייראה ללקוחות לפני הפעלתו.

כאשר אתה מתחיל לראשונה את חנות שלך באטסי, אתה יכול לכלול כמה דפי מוצר שאתה רוצה.אטסי ממליצה על לפחות על 20 דפי מוצר שכן ככל שיש לך יותר דפי מוצר, כך גדל הסיכוי שלקוחות ימצאו אותך.

עם זאת, תרצה לזכור שדפי המוצר שלך אינם פועלים עד שתסיים את תהליך ההגדרה.


5. בחר את העדפות התשלום שלך באטסי

לאחר שהוספת את הפריטים שלך, תצטרך להגדיר את העדפות התשלום שלך באטסי.

ראשית, את כל התשלומים והעברת כספים אטסי מעבירה דרך Etsy Payments, שזו הדרך העיקרית שבה מוכרים מקבלים תשלום. עם אפשרות זו תוכלו לקבל כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, אפל פיי, גוגל פיי,כרטיסי מתנה של אטסי, ועוד.



מקור תמונה: Etsy

נכון לעכשיו, אטסי דורשת מכל מוכר שזכאי (בהתבסס על מיקומו) להציע תשלומי אטסי פיימנטס יעשה זאת. לפי קווים אלה, למרות ש-Etsy נהגה להציע את PayPal כאפשרות תשלום עצמאית, החל מ-15 במאי 2019, מוכרים במדינות זכאיות, כולל ארה"ב, חייבים להשתמש Etsy Payments עם PayPal משולבת. קבלת תשלום באטסי דרך פייפאל אינה זמינה עוד בשום מדינה.

יתרה מכך, אם אתה זכאי לתשלומי Etsy, תצטרך להגדיר זאת כחלק מהגדרות התשלום שלך - הזנת חשבון הבנק וכתובת המגורים שלך (כפי שמוצג לעיל) כדי לקבל את הפקדות התשלום שלך מאטסי.

6. הגדר חיוב

כאשר אתה פותח חנות אטסי, שלב זה יהיה תלוי לחלוטין במדינה שלך.

במדינות מסוימות, אטסי תדרוש ממך לספק כרטיס אשראי למטרות אישור זהות. תצטרך גם כרטיס בקובץ כדי שאטסי תוכל לגבות ממך עמלות מכירה (עוד על כך בהמשך).


מקור תמונה: Etsy


7. פתיחת חנות אטסי

בשלב זה, למדת בהצלחה כיצד להקים חנות באטסי. לאחר שתלחץ על "פתח את החנות שלך", החנות שלך תהיה פתוחה.

כתובת האתר של החנות שלך תהיה באחד משני פורמטים:

https://www.etsy.com/shop/yourshopname

https://yourshopname.etsy.com


8. התאמה אישית לחנות האטסי שלך

עכשיו, לאחר שבאמת פתחת את חנות האטסי שלך, הגיע הזמן להתחיל למכור באינטרנט.

אחרי הכל, זה לא מספיק פשוט להתחיל חנות באטסי. בדיוק כמו חנות פיזית, החנות המקוונת שלך צריכה להיות קלה למציאה, מעוצבת יפה, מאורגנת באופן אינטואיטיבי ומתעדכנת כל הזמן. הנה עוד כמה טיפים שתוכל למלא כדי להבטיח שחנות האטסי שלך תיפתח (ותפעל) בהצלחה:

הוספת ביוגרפיה ותמונה

הפרופיל הציבורי שלך הוא האופן שבו מבקרים בחנות יכולים ללמוד עליך יותר, הן כבעל עסק והן בתור אדם מחוץ לעבודה שלך.

בביוגרפיה שלך, יש לך טווח חופשי לספר לציבור כמעט כל מה שאתה רוצה. ספר קצת על הרקע שלך, תחומי העניין שלך, הכישורים שלך וספר את הסיפור מאחורי המוצרים שלך, המשימה שלך ולמה אתה אוהב את מה שאתה עושה.

קבע את המדיניות שלך

כאן, תענה על כל השאלות הרלוונטיות שיש ללקוחות שלך לגבי תהליכי הייצור, העיבוד, המשלוח והתשלום שלך. הקפד לכלול זמן עיבוד ומשלוח משוער כדי שלקונים שלך יהיה מושג ברור כמה זמן ייקח לפריטים שלהם להגיע אליהם.

כמו כן, הקפד לכלול את מדיניות ההחזרות וההחלפות שלך ואת אמצעי התשלום שאתה מקבל. אם ציינת "אחר" בהגדרות התשלום שלך, תצטרך לכלול מידע והנחיות לגבי אמצעי תשלום זה בסעיף זה, כמו גם בכל רישום.



מקור תמונה: Etsy


הוספת קטגוריות

קבץ את הפריטים שלך לקטגוריות כדי שהקונים יוכלו לנפות בקלות רבה יותר את המוצרים שלך. קצת כמו סרגל ניווט, קטגוריות יופיעו בצד שמאל של דף הבית שלך ויכללו את מספר המוצרים בכל קטגוריה.

סדר מחדש את הפריטים שלך

ניתן לסדר את הפריטים שלך בדף הכניסה לחנות כפי שאתה רוצה להציג זאת מול הקונים.

הוסף את קטע ה"אודות" של החנות שלך באטסי

בדיוק כמו קטע ה"אודות" האישי שלך, גם החנות שלך ראויה לביוגרפיה משלה. יש לך 5,000 תווים לספר ללקוחות את סיפור המקור של העסק שלך. זכור כי אטסי (ולקוחות) מעריכים שקיפות ופתיחות, אז אל תדאג יותר מדי בכתיבת עותק שיווקי מסורתי; פשוט להיות אמיתי.

אתה יכול גם לרשום את כל מי שעוזר לך לייצר וליצור את המוצרים שלך או לנהל את החנות שלך, לספק תמונות, סרטון של חלל הסטודיו שלך, את התהליך היצירתי ולהוסיף קישורים לפרופילי המדיה החברתית של החנות שלך.


מקור תמונה: Etsy

השתמש בכלי המדיה החברתית מתוך אטסי

פרסום חנות האטסי שלך באמצעות מדיה חברתית חיוני עבורך ליצירת מכירות חדשות, לשמירה על הבסיס הקיים ועדכון העוקבים שלך על מוצרים חדשים.

למרבה המזל, פלטפורמת אטסי עושה את זה ממש קל לעשייה ; עם כלי המדיה החברתית של הפלטפורמה, אתה יכול לעדכן במהירות את כל הערוצים החברתיים שלך עם הודעות חנויות, דפי מוצר חדשים, אבני דרך בחנות, ביקורות מצוינות או פריטים ספציפיים שתרצה לקדם במדיה החברתית דרך הטלפון או המחשב שלך.


עמלות באטסי

תוך התחשבות בכל מה שדיברנו זה עתה בנוגע לאופן פתיחת חנות באטסי, בואו נפרט מרכיב חשוב נוסף הקשור למכירה בפלטפורמה: עמלות המוכר באטסי. כפי שהזכרנו בשלבים חמש ושש, תצטרך לבחור את העדפות התשלום שלך ולהגדיר את נתוני החיוב שלך, שניהם קשורים ישירות לעמלות אטסי.


אז מה הן ההעמלות שצריך לשלם באטסי?

כמו כל פלטפורמת מסחר מקוון, אטסי גובה מהמוכרים שלה עמלות הקשורות לדפי המוצר ומכירת מוצרים. למרות שהצטרפות ופתיחת חנות באטסי היא בחינם - אלא אם כן תבחר בתוכנית מנוי בתשלום - תצטרך לשלם עבור העלויות הכרוכות בעשיית עסקים בפועל ב- אטסי.

ברגע שאתה משתמש ב-Etsy Payments, עמלות אלו ינוכו אוטומטית מכספי המכירות שלך. אם בסוף החודש אתה עדיין חייב עמלות נוספות, אתה תהיה אחראי לשלם אותם, כמו כל חשבון.

לסיכום, אטסי גובה שלושה סוגים עיקריים של עמלות מוכר: עמלת דף מוצר, עמלת עסקה ודמי עיבוד תשלומים.

פירוט העמלות שיש לשלם באטסי

אטסי גובה 20 סנט לכל דף מוצר, עמלות רישום דפי מוצר מתווספות לחשבון התשלום שלך (שאותו הגדרת בשלב שישי) כאשר הפריט רשום.

אתה צריך לשלם את עמלת אטסי עבור כל מוצר שאתה מעלה, ללא קשר לשאלה אם המוצר נמכר או לא. דף המוצר יפוג לאחר ארבעה חודשים, ובשלב זה, אם אתה רוצה לשמור את הדף המוצר בחנות שלך, תצטרך לחדש אותו ולשלם 20 סנט נוספים.

חשוב לציין שעמלות דף המוצר מחויבות בדולר ארה"ב, כך שאם אתה מפעיל את חנות האטסי שלך בישראל, עמלת דף המוצר שלך עשויה להיות שונה בהתבסס על שער החליפין.

עמלת עסקאות באטסי

אטסי גובה עמלות עסקה כאשר פריט נמכר. עמלת העסקה של אטסי היא 6.5% מעלות הפריט הכוללת, הכוללת משלוח ואריזת מתנה, והיא מחויבת במטבע הרישום הייעודי שלך.

לכן, אם מטבע התשלום שלך שונה ממטבע הרישום שלך, אטסי תמיר את סכום העמלה ממטבע הרישום למטבע התשלום שלך בהתבסס על שער השוק הנוכחי. עם זאת, חשוב לציין שאם נדרשת המרת מטבע, אטסי תגבה עמלה של 3.5% עבור תהליך זה.

עמלות עיבוד תשלומים של אטסי | Processing fee

אם תקבל תשלומים מקוונים בחנות שלך באמצעות Etsy Payments, תחויב בעמלת עיבוד תשלום עבור כל עסקה כאשר פריט יימכר. ה עמלות עיבוד התשלומים שאטסי גובה ישתנו בהתאם למיקום חשבון הבנק שלך. עבור מוכרים בארה"ב, Etsy גובה 3% + $0.25 לכל עסקה.

יתרה מזאת, אם אתה מוכר במיקום שחייב במע"מ, או מס ערך מוסף, אטסי תשלב מס זה, כנדרש, גם בעיבוד התשלומים שלהם וגם בעמלות אחרות של המוכר.

עמלות נוספות למוכר באטסי

למרות שהרישום, העסקאות ועיבוד התשלומים הם שלושת הסוגים העיקריים של עמלות מוכר שאטסי גובה, ישנם מקרים שבהם תחויב בעמלות נוספות.

ראשית, אם תרכוש את תוויות המשלוח שלך דרך אטסי, תצטרך לשלם את העמלות הנלוות בהתבסס על תוויות המשלוח שתבחר. עמלות תווית משלוח יהיו תלויות במיקום ובהגדרות משלוח אחרות.

שנית, אם אתה מוכר פריטים מחנות האטסי שלך באופן אישי באמצעות Square שאינם מסונכרנים מהמלאי שלך בחנות אטסי, תשלם לאטסי עמלה של 20 סנט לכל עסקה, בנוסף לעמלות עיבוד הכרטיסים מ- Square.

לבסוף, אם תבחר להשתמש בשירותי תוספים מסוימים של אטסי, תצטרך לשלם את העלויות הקשורות לשירות זה. לדוגמה, אם אתה מפעיל מודעות עבור החנות והמוצרים שלך באמצעות אטסי, תידרש להגדיר תקציב יומי לקמפיין ותחויב על כל קליק.

יתרה מכך, כפי שציינו קודם לכן, למרות שפתיחת חנות באטסי היא בדרך כלל בחינם, אטסי מציעה גם תוכנית מנוי בתשלום אחת: Etsy Plus

תוכנית זו מציעה כלים מורחבים ומתקדמים שיעזרו לך לצמוח ולנהל את העסק שלך באטסי, כולל זיכויים למודעות של באטסי, התאמה אישית מתקדמת אפשרויות והנחות מיוחדות.


מקווה שעשינו לך סדר והצלחנו להקל עליך בפתיחת חנות באטסי.


באיקומרס נינג׳ה אנחנו מציעים שירותי ייעוץ לבעלי חנות באטסי שרוצים להצליח!

לפרטים נוספים התקשרו אלינו ונשמח לייעץ לך.


במיוחד בשבילך הקמנו מסלול ייחודי הכולל ליווי והקמת חנות באטסי, לפרטים נוספים לחצו כאן


ערכת צ'ק ליסט להצלחת חנות אטסי. לינק לערכה



נתקלים בקושי בפתיחת חנות באטסי? ספרו לי על כך🙂

שתפו אותי בתגובות למטה. ♡


לרכישת חנות דרופשיפינג מוכנה באטסי, לחצו כאן לפרטים נוספים


bottom of page