top of page

5 טיפים להצלחת חנות אטסי


מקור תמונה: e-Commerce Ninja


כעת, לאחר שהסברנו בפוסט הקודם כיצד לפתוח חנות אטסי, בואו נדון ב-5 טיפים להצלחת חנות אטסי, הכנו מדריך קצר לעסק שלך שיתחיל ברגל ימין.

1. צלמו תמונות מקצועיות

בין אם תרצו ובין אם לא, אנו חיים בעידן דיגיטלי ואנחנו קודם מתלהבים ורוכשים עם העיניים. זה חיוני שתספקי ללקוחות תמונות מוצר מסוגננות, מוארות היטב ומציגות את המוצר מכמה זוויות.

גארי אן קוסאנקה החזיקה בחנות התכשיטים שלה בעבודת יד, מאז 2010. היא מציעה את העצה הבאה:

"הטיפ הכי גדול שיש לי הוא לוודא שאתה מצלם תמונות נהדרות שמייצגות את המוצר שלך. לאטסי יש אפליקציה מצוינת שבה אתה יכול להעלות תמונות ישירות מהטלפון שלך ולבצע התאמות קטנות בגודל. לרוב הטלפונים יש היום מצלמות מעולות, אז זה אפשרי למתחילים, היום פשוט לעשות הכל מהטלפון. אני עדיין מבצע התאמות אחרות לתמונות שלי עם Photoshop, אבל אני כן מעלה תמונות ישירות מהאייפון שלי."

רוצים שנגיע לצלם לכם את המוצרים? לפרטים נוספים לחבילות צילום מוצר.

2. חנות מאורגנת ומסודרת באטסי

תמונות מוצר מעולות זה לא מספיק כדי להבטיח לקוחות שימשכו לחנות שלך (ושהם יקבלו השראה לרכוש את הפריטים שלך) - חשוב גם לשקול כיצד אתה מציג את המוצרים שלך בחנות שלך באטסי.

הדגש הוא, החשיבות של הקמת חנות אטסי מאורגנת:

"הקונה שלך שופט אותך. זו השורה התחתונה. ותמונות נותנות רושם ראשוני חזק. כאשר הקונה לוחץ לחנות שלך מאחד דפי המוצר שלך ורואה ערבוביה של פריטים שונים, אין לו אמון ברמת המיומנות שלך במלאכה שלך. מראה מגובש ומבחר פריטים דומים מעיד להם שאתה טוב במה שאתה עושה ושהאיכות קיימת".

עוד אוסיף, אוסף מוצרים מטופש מרמז שבעל החנות לא השקיע יותר מדי זמן ואנרגיה בארגון החנות שלו - או, פוטנציאלית, המוצרים שלו.


מצד שני, איסוף מדויק של התמונות שלך, ארגון לקטגוריות שניתן לנווט בקלות וכתיבת תיאורי מוצרים מפורטים עבור כל הפריטים שלך מייצגים במדויק את העבודה והמחויבות שהשקעת בעסק שלך ומשקף את איכות המוצרים שלך.

מקור תמונה: crowdspring


3. הפיכת חנות אטסי לגלויה וקלה למציאה עם SEO

מינוף טקטיקות SEO באטסי יקל למצוא את החנות שלך, כך שזו דרך בטוחה להוביל לקוחות למוצרים שלך.

גם אם אתה אשף קידום אתרים עבור אתר האינטרנט או הבלוג שלך, דע כי לאטסי יש מערכת משלה של כללי קידום אתרים שתרצה לתקן מיד.

תרצה לוודא שהכותרת שלך מתאימה למוצר שלך וידידותית למילות מפתח. בשורות אלה, תרצה להשתמש בכמה שיותר מילות מפתח בתגים שלך, כותרת החנות, חלקי החנות, כותרות המוצרים והתיאורים שלך. אתה צריך גם לוודא שאתה מוסיף תגים הגיוניים עם הכותרת שלך. כדי לעזור לך בתהליך זה, אתה יכול להשתמש בכלי מילות מפתח כמו Marmalead, Everbee, eRank.

חשוב גם לדעת שאם לחנות שלך יש הרבה דפי מוצר, יהיה קל יותר למצוא אותה באמצעות החיפוש.

אנו מציעים לשאוף ל-50 דפי מוצר לפחות:

"יש לי את חנות האטסי שלי ובמשך הרבה זמן באמת שלא נתתי לה תשומת לב רבה. לאחרונה התחלתי להוסיף עוד דפי מוצר וראיתי תוצאות מיידיות ממכירה אחת בחודש למכירות אחת עד שתיים בשבוע, וה'מועדפים' גדלו משמעותית".

כמובן, ייקח לך קצת זמן לבנות 50+ דפי מוצר, אבל אתה יכול להשתמש בסיכוי של תנועה מוגברת כדלק, כדי ליצור מוצרים נוספים וטובים יותר. דברו עם המומחים שלנו להקמת חנות אטסי


4. תמחור נכון עבור המוצרים שלך באטסי,

כפי שכמעט כל בעל עסק חדש יגיד לך, תמחור המוצרים שלך באופן תחרותי הוא חיוני לגיוס עסקים וליצירת רווחים, אבל זה יכול להיות גם אחד מהמכשולים הקשים יותר להתגבר עליהם. למרבה המזל, אטסי מציעה כמה משאבים בנושא מסובך זה, כולל נוסחה לתמחור המוצרים שלך וגיליון עבודה לביצוע כמה אסטרטגיות תמחור.

אל תמכור את עצמך בחסר; תמחר את המוצרים שלך כך שתוכל לכסות את עלויות החומר, העבודה והייצור שלך, ובשיעור המשקף במדויק את איכות המוצרים שלך. אבל זכור שאחת היחודייות העיקריות של אטסי היא האפשרות לקנות פריטים ייחודיים במחירים שלא ישברו את הבנק. נסו לשמור על עלויות צנועות יחסית כדי שלא תסתכנו בסילוק נתח גדול מקהל אטסי.

כמו כן, זכור שההצטרפות לפלטפורמה והקמת החנות שלך היא בחינם, אבל ברגע שתתחיל לרשום ולמכור פריטים, העמלות השונות שלך כמוכר באטסי יכנסו, אז חשבו על עמלות אלו כשאתם מתמחרים את המוצרים שלכם.

מקור תמונה: medium

5. שמרו על הכספים שלכם מסודרים

גם אם אתם פותחים חנות באטסי כהכנסה נוספת, עדיין מומלץ להפריד בין הכספים העסקיים והפיננסיים האישיים שלכם. הדרך הקלה ביותר לאמץ את השיטות הטובות ביותר של יזמות היא להירשם לכרטיס אשראי עסקי שמוקדש אך ורק להוצאות של החנות אטסי שלך. באיקומרס נינג'ה נוכל לספק לך פתרונות עסקיים ופיננסים שמיועדים לחנות אטסי.

ואם אינך מומחה טבעי לחשבונאות, כדאי להירשם לתוכנת הנהלת חשבונות עסקית במסחר מקוון כדי שתוכל לעקוב בקלות אחר המכירות וההוצאות שלך.


מקווה שעשינו לך סדר והצלחנו להקל עליך בפתיחת חנות באטסי.


במיוחד בשבילך הקמנו מסלול ייחודי הכולל ליווי והקמת חנות באטסי, לפרטים נוספים לחצו כאן


נתקלתם בקושי באטסי? ספרו לנו על כך🙂

שתפו אותנו בתגובות למטה. ♡


לרכישת חנות דרופשיפינג מוכנה באטסי, לחצו כאן לפרטים נוספים


bottom of page