top of page

מכירת מוצרים דיגיטלים באטסי


מקור תמונה: e-Commerce Ninja


מוצרים דיגיטלי הם אחת הקטגוריות החמות ביותר באטסי כרגע. קונים באטסי מחפשים אותם כל יום לפרויקטים שונים. כמוכר באטסי, הורדות דיגיטליות הן דרך נהדרת להתחיל להרוויח הכנסה פסיבית,

יש להן עלויות מוקדמות נמוכות ותוכל להתחיל לעצב ולמכור תוך זמן קצר.

איזה מוצר דיגיטלי כדאי למכור באטסי?

במאמר זה, נעבור על 10 מוצרים דיגיטליים שמאוד פופולריים באטסי, ומה כדאי לשקול כשבוחרים למכור אחד מהם. אם אתה מחפש לקבל השראה כדי להתחיל למכור מוצרים דיגיטליים, אתה תאהב את המאמר הזה על מכירת קבצים דיגיטלים באטסי.

למה למכור מוצרים דיגיטליים באטסי?

אחת הסיבות הגדולות ביותר שמוכרים מעוניינים במוצר דיגיטלי היא הפוטנציאל להכנסה נוספת.

"תיצור פעם אחת, תמכור לנצח"

לאחר שיצרת את המוצר, באופן טכני תוכל למכור אותו לנצח מבלי שתצטרך לייצר אותו שוב.

אטסי היא אחת זירות המסחר המקוונות (מארקטפלייס) הגדולות ביותר מאחורי אמזון ואיביי. קבוצה גדולה של קונים מחפשים מוצרים דיגיטליים באטסי כל יום, לפרויקטים שלהם או לעסקים. עם התנועה המובנית שיש באטסי, יש פוטנציאל גדול למצוא הצלחה, אם אתה יודע איך לבחור את המוצר הנכון למכירה.



לינק לקורס הדפסה לפי דרישה להפקת מוצר דיגיטלי באטסי

מקור תמונה: e-Commerce Ninja


האם אפשר להרוויח כסף ממכירת מוצרים דיגיטלים באטסי?

אטסי היא מארקטפלייס מעולה ליצירת הכנסה פסיבית על ידי מכירת מוצרים דיגיטליים. אחת הסיבות העיקריות היא, שניתן לאוטומט את משלוח המוצרים הדיגיטליים.

אטסי מאפשרת לך להעלות עד 5 קבצים דיגיטליים (כל אחד עם הגבלה של 20 מגה-בייט) לרשימות המוצרים שלך. לדוגמה, הקובץ יכול להיות מתוכנן להדפסה, כרטיס יום הולדת דיגיטלי או חוברת למידה לילדים. נעבור על יותר דוגמאות מאוחר יותר במדריך זה.

לאחר מכן, באמצעות הממשק של אטסי הקובץ שלך ישלח ללקוחות שרכשו את המוצר הדיגיטלי. הקבצים מועברים מיידית ללקוחות לאחר הרכישה. כמו כן, הם יוכלו לעבור לרכישות שלהם לאחר מכן ולהוריד את הקובץ ללא התערבות מצידך. זה מפחית באופן משמעותי את העבודה הנדרשת מצידך.

חלק מפלטפורמות העיצוב כמו קאנבה, Corjl ו-Templett יכולות לעזור לך למסור תבניות עריכה ללקוחות שלך. אותם עיצובים (כמו הטקסט והצבעים) יכולים להיערך על ידי הלקוחות לפני שהם מורידים את הקבצים בעצמם.

זה אומר שברגע שיצרת את העיצובים הדיגיטליים שלך, אתה יכול למכור אותם שוב ושוב מבלי שתצטרך לשלוח משהו ללקוחות.


מקור תמונה: Freepik


10 דוגמאות למכירת מוצרים דיגיטלים באטסי


Cosmetic Labels

בעלי עסקים קטנים שרוצים להתחיל עסק למוצרי טיפוח, מחפשים תוויות למוצרים שלהם. תוויות לצנצנות, תוויות לבקבוקי מטפטף, תוויות לסבונים, ועוד מוצרים רבים נוספים.באמצעות יצירת מוצר דיגיטלי כתווית למוצר, תוכלו "לענות" על צורך ולפתור "בעיה" לבעלי עסקים רבים.



Thank You Cards

מוכרי אטסי מצרפים כרטיס תודה עם ההזמנה שלהם כדי להדגיש את האיכות הידנית של המוצרים שלהם. הורדת עיצוב והדפסתו בבית היא פתרון מהיר עבורם.



Printable Planners

פלאנרים/ יומנים הם דרך מעולה לעזור למוכרים להישאר מאורגנים וממוקדים במטרות שלהם. זהו מוצר עונתי, עם פופולריות רבה יותר בתחילת השנה. הקונים מורידים ומדפיסים את יומן התיכנון בבית כדי להשתמש בו מיד.



באיקומרס נינג׳ה אנחנו עוזרים לך להקים חנות אטסי ומלווים אותם לאורך התהליך. לפרטים נוספים לחץ כאן.

מקור תמונה: e-Commerce Ninja


Etsy Shop Assets

מה יותר טוב למכור באטסי מאשר מוצרים שנוצרו במיוחד עבור מוכרי אטסי? באנרים, אייקונים, לוגו לחנות ועוד, נדרשים עבור כמעט כל מוכרי אטסי, וחלק מהמוכרים מוצאים הצלחה רבה במכירתם.



Social Media Templates

לרוב בעלי העסקים יש חשבונות חברתיים כמו אינסטגרם ופייסבוק. מכירת תבניות לפוסטים יכולה לחסוך לבעלי חנויות המון זמן ביצירת חשבונות חברתיים מקצועיים.



Printable Cards (Birthday, Invitations)

הזמנות לימי הלדת, הזמנות לחתונה ואירועים נוספים,

אי פעם אירחת מסיבה והיית צריך לקנות ערימה של כרטיסי הזמנה? גם אני! אתה יכול למכור עיצובים כקובץ דיגיטלי, של כרטיסי ברכה/הזמנות כאלה ולאפשר ללקוחות להדפיס אותם לבד בבית ולחסוך להם את המאמץ.



Cafe/Restaurant Printable

פתיחת מסעדה או בית קפה דורשת הרבה זמן ומאמץ. למה לא לסייע למיתוג שלהם על ידי יצירת עיצובים של תפריט, אמנות לבית קפה, כרטיסי מועדון ושילוט?



Ebooks And Guides

האם יש לך ניסיון בתחום מסוים שאתה יכול ללמד אחרים? זה יכול להיות רעיון טוב לכתוב מדריך או ספר דיגיטלי על כך ולמכור אותו באטסי. ניתן להשתמש בכלי AI לכתיבת מדריך דיגיטלי. אנחנו מלמדים את זה כאן.


Phone Wallpapers

אם אתה אמן דיגיטלי, מכירת אמנות טפטים היא דרך נהדרת לקונים להתאים אישית את מסכי הטלפונים שלהם והסמארט וואטצ/אפל וואטצ'.


Resume Templates

רבים מחפשים באטסי תבניות לקורות חיים במראה מקצועי למאמצי החיפוש שלהם אחר עבודה. הן בדרך כלל נוצרות כדי להיות תואמות ל-Microsoft Word ו-Google Doc.


Recipe Cards

טבחים בבית ושפים תמיד יוצרים מתכונים חדשים, כרטיס מתכון הוא דרך קלה עבורם להדפיס את הכרטיס הריק ולרשום את המתכון להשראה עתידית.


Meal Planning Cards

כרטיסיות לתכנון ארוחות יומיות, מוצר מעולה להורים שרוצים לתכנן לילדהם את הארוחות השבועיות.



Colouring Books (Adults Or Kids)

עבור ילדים, ספרי צביעה הם דרך להביע יצירתיות. אך ספרי צביעה למבוגרים הפכו לפופולריים בשנים האחרונות כדרך להיות יצירתיים ולהפחית מתח.



Digital Papers

לרוב מדובר בעיצובי נייר דפוסים שקונים מדפיסים למטרות יצירת סקראפבוקינג ואומנות יד.


Excel Templates

מחשבון רווחים והתנהלות פיננסית, הם שני תבניות פופולריות שמשתמשים בהן באקסל. הקובץ הדיגיטלי מיועד לאנשים שרוצים להשתלט על ההכנסות וההוצאות שלהם ולקבל תמונה יותר ברורה ועקבית על המצב הפיננסי שלהם.


דברים שצריך לקחת בחשבון כשמחליטים למכור מוצר דיגיטלי,


- בחן את התשוקה והכישורים שלך לנושאים אהובים עליך,

למרות שזה לא תמיד הגישה הטובה ביותר, בחירה של מה למכור בהתבסס על התשוקה והכישורים שלך יכולה להיות נקודה טובה לתחילת המחקר שלך. המפתח להצלחה היא להתאים את התשוקה והכישורים שלך למה שאנשים מחפשים באטסי.


- בצע מחקר שוק כדי לבחון את הכדאיות והביקוש של המוצר.

בתרחיש הטוב ביותר, היית רוצה למכור מוצר עם ביקוש גבוה ותחרותיות נמוכה. הנה כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להבטיח שהבחירה שלך תהיה טובה ככל האפשר, בשורת החיפוש באטסי יש פונקציה שבה מוצגים אוטומטית מילות מפתח שמובילות באטסי.

אם תקליד "Silver", אז מונחים כמו "Silver jewerly " ו"Silver dress" עשויים להופיע.

מילות המפתח הללו באמת מגיעות מקוני אטסי ומה שהם מחפשים. באופן כללי, מילות המפתח שמופיעות כהצעה בשורת החיפוש סביר להניח שיש להן ביקוש מסוים, אתה יכול גם לעשות זאת בפלטפורמות מסחר אחרות כמו eBay ו-Amazon.

לגבי תחרותיות, הסתכלות על מספר המוצרים המופיעים במילת מפתח מסוימת היא נקודת התחלה טובה.

בנוסף, ניתן לנתח את מספר המתחרים המרכזיים בתחום מסוים. מתחרים אלו הם מוכרים שמכרו 5000 מוצרים או יש להם 1000 ביקורות ומעלה.


שאלות נפוצות לקובץ דיגיטלי באטסי


איך הלקוח מקבל את הקובץ הדיגיטלי באטסי?

אטסי היא פלטפורמה מצוינת למכירת קבצי הורדות דיגיטליות, מכיוון שהיא מתמודדת עם המשלוח של המוצרים עבורך. לאחר שיצרת את המוצר, תוכל להעלות את הקובץ לממשק של אטסי בעת יצירת דף מוצר. ניתן להעלות קבצים מסוגים שונים כולל PDF, JPG ו-ZIP, עם מגבלת גודל קובץ של 20 מגה בייט לכל קובץ.

כאשר לקוח מבצע הזמנה עבור דף מוצר מסוים, אטסי מעבירה לו מיידית את הקישור להורדת הקובץ. הלקוח יכול גם לגשת לדף ההורדה במועד מאוחר יותר דרך קטגורית "רכישות וביקורות" אצלו בפרופיל.


מה מקובל באטסי בנושא החזרות וזיכויים בקבצים דיגיטליים?

למרות שהמוצר שלך יכול להיות מצוין, ייתכן ויהיו לקוחות לא מרוצים. מכיוון שמוצרים דיגיטליים בדרך כלל מחירם נמוך ויצירתם לא עולה יותר, ברוב המקרים אני ממליצה על החזרה מלאה ללקוחות שאינם מרוצים. לפעמים אין ערך מוסף בטיפול בבעיה עבור מוצרים שעולים רק כמה דולרים. זו גם דרך טובה למנוע ביקורות שליליות על החנות שלך באטסי.



ערכת צ'ק ליסט להצלחת חנות אטסי. לינק לערכה


באיקומרס נינג׳ה אנחנו מציעים שירותי ייעוץ בפתיחת חנות אטסי.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו ונשמח לייעץ לך.

מרגישה שהחנות שלך באטסי תקועה?

באיקומרס נינג׳ה, אנו מספקים פתרונות רבים לשיפור ביצועי החנות באטסי. לחצי כאן

ליווי והקמת חנות באטסי

לפרטים נוספים לחצו כאן

לרכישת חנות POD מוכנה באטסי

*המאמר כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לכל המינים.



bottom of page