top of page

כלי AI מומלצים לאיקומרס ואטסי


מקור תמונה: e-Commerce Ninja


הנוף הדיגיטלי מתפתח בקצב בלתי נתפס וגם תחום האיקומרס אינו יוצא מן הכלל. הבינה המלאכותית AI עלתה כמחליף במשחק שמציע פתרונות כלכליים, המפשטים את תהליכי העסק של חנויות האונליין והעסקים.

ההשפעה של ה AI על האיקומרס וחנויות אטסי היא עמוקה ופורצת גבולות.


הבינה המלאכותית - הקטליזטור של צמיחת האיקומרס

הפוטנציאל של ה- AI מתוכנן להגדיל כלכלית את עסקי האיקומרס, בהקשר של היכולת שלה לשפר כל שלב במסע הקניות של הלקוח. לפי מחקר שפורסם, מגלה כי 68% מהלקוחות מוכנים לבזבז יותר על מותג שמתאים להם את חווית הקניה בהתאמה אישית, מה שיכול להגדיל את הרווחים ב-4-8% מעל השוק.



כלי ה-AI יכולים להקל על בעלי העסקים ולחסוך להם זמן ומשאבים ולספק מתן פתרונות הכוללים, אוטומטיזציה של מגוון תכונות באיקומרס, כגון שיווק, כתיבת טקסטים ותוכן לרשתות חברתיות, תמיכת בלקוחות והתאמת מסע קניות בהתאמה אישית. לדוגמא, אוטומציה מתוכננת על ידי AI בשיווק, יכולה להתאים אישית מבצעים לכל לקוח לפי העדפותיו, לקבץ לקוחות לקבוצות מסוימות לאוטומטיזציה של העלאת מוצרים, שליחת דואר אלקטרוני ופרסום תכנים.


בשימוש כלי AI עבור קופירייטינג, ניתן לייצר אוטומזציה של יצירת תיאורי מוצר משכנעים ותוכן לדף הנחיתה, וכמו כן לשפר את הביצועים והיעילות של עובדי כתיבת התוכן. בנוסף, כלי AI יכולים לשפר את תמיכת הלקוחות על ידי תגובות מיידיות לשאלות נפוצות, הצעת מוצרים אישיים וזיהוי בעיות פוטנציאליות כמו תלונות או תגובה שלילית.


כלי AI מהפכניים עבור עסקים וחנויות אטסי


כלי ה- CHATGPT ידוע כהגוגל החדש, דמיינו לעצמכם שאתם מתכתבים עם המחשב הכי חכם ביקום. ChatGPT יכול ליצור תיאורי מוצר, כתיבת כותרות עם SEO מובנה, לכתוב תוכן לאתר ולבלוג, להפיק מבנה אתר, לתת רעיונות לרשתות חברתיות, לבנות תוכניות עסקיות, להכין מאמרים, רעיונות לפרסומות, למנות את קהל היעד שלכם ועוד מלא. הכנו לכם סדנא למתחילים עם קורס Chat GPT . לפרטים נוספים לחצו כאן


כלי Copy.ai הוא כלי רב עוצמה המפשט את יצירת התוכן והשיווק עבור הרשתות חברתיות והעסק שלך. הכלי מייצר טקסט באיכות גבוהה במהירות, ומהווה משאב מועיל למקצוענים. התכונות העיקריות כוללות את "האשף לטיוטת ראשונה" לכתיבת בלוגים ואת "כלי הכתיבה החופשי" למגוון משימות כתיבה. בנוסף, הכלי נהדר ביכולות שלו להמיר תוכן ארוך לפרטי מידע מעניינים ומרתקים, מה שמשפר את היצירתיות של כותבי התוכן. הגרסה הראשונית שלו היא בחינם.


כלי Pixelcut הוא כלי עוצמתי וחינמי, מציע מגוון תכונות שיסייעו לכם בנראות המוצר, כולל הסרת רקע בתמונה, הגדלת תמונה, הוספת רקעים לפי נושאים. התכונה המצטיינת שלו היא יצירת תמונות מוצר ייחודיות המיועדות למותג. לדוגמא,



כלי Chatfuel בין הצ'אטבוטים הטובים ביותר נמצא Chatfuel. הוא מסייע לך לשפר את מערכות היחסים עם הלקוחות ולהגדיל את המעורבות. הוא יכול להגיב מיידית לטובת הלקוחות, לספק המלצות למוצרים ולנהל משוב. המערכת מפעילה את המערכת הזו על-ידי אירועים ותנאים קבועים הקשורים לפעילות הלקוחות בחנויות שלך.

הנה כמה מהתכונות הכלולות ב-Chatfuel,

קודי פרומו אוטומטיים

שאלות נפוצות בחנות

המלצות למוצרים

פרסומות

תמיכה בתלונות

ניהול משוב

מבצעים וניוזלטרים


לסיכום

כל כלי ה- AI מציעים לעסקים וספקי שירותים באיקומרס, את היכולת להתאים אישית את התוכן אל מבקשי המוצר ולספק חוויית לקוח אישית וטובה יותר ולשפר את הקנייה והמכירה חנות שלך.


כלי AI מציעים מגוון יישומים למסחר מקוון, מארגוני קמעונאות קטנים ועד לחברות גדולות. הם מסייעים לשפר את הקנייה והמכירה, להפחית את הזמן הנדרש לעיבוד נתונים ולהגדיל את היעילות בכל התחומים של החנות האינטרנטית.

מקור תמונה: Freepik


באיקומרס נינג'ה יצרנו את ההדרכה המקיפה ביותר ללימודי CHAT GPT

מוכן ללמוד את הפוטנציאל העצום של Chat GPT ולהניע את עסק שלך קדימה?

המדריכים המומחים שלנו ילוו אותך בתהליך של שליטה בטכניקות הנחיה, ויבטיחו שיש לך את הכישורים למנף את Chat GPT ביעילות עבור העסק שלך.

למד כיצד ליצור תיאורי מוצר משכנעים, לייעל תהליכי שיווקי, יצירת קופי למודעות במדיה החברתית, יצירת מוצרים דיגיטלים ללקוחות שלך, מחקר מילות מפתח, שיווק באמצעות נוזלטר, שידרוג תמיכת לקוחות, הגברת הנראות שלך במנוע החיפוש ועוד. קח את הצעד הראשון שלך להצלחה עם CHAT GTP

הירשם לקורס Chat GPT המקוון והמקיף שלנו עוד היום!


לפרטים נוספים על הדרכת צ'אט ג'יפיטי תוכלו למצוא כאן.



שתפו אותנו בתגובות למטה. ♡


באיקומרס נינג׳ה אנחנו מציעים שירותי ייעוץ לבעלי חנות באטסי שרוצים להצליח!

לפרטים נוספים התקשרו אלינו ונשמח לייעץ לך.


ליווי והקמת חנות באטסי

לפרטים נוספים לחצו כאן

לרכישת חנות POD מוכנה באטסי

*המאמר כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לכל המינים.

*גילוי נאות, בחלק מהלינקים שפורסמו במאמר, אנו מקבלים עמלה קטנה על כל

הרשמה שתבצעו דרכנו.


bottom of page