top of page

איך לפתוח חנות הדפסה לפי דרישה באטסי?



מקור תמונה: e-Commerce Ninja


8 שלבים להקמת חנות אטסי בשיטת POD הדפסה לפי דרישה,

8 שלבי ברזל שאסור לדלג על אף אחד מהם אם אתם רוצים להפוך לחנות אטסי מוצלחת בתחום ההדפסה לפי דרישה.


השלב הראשון בחירת נישה ומיקרו נישה,

It’s all about niches

חייבת לכם להיות נישה מסויימת שפונה לקהל יעד מסוים,

ב2 פוסטים שכבר כתבנו בבלוג בנושאי נישה ונישה באטסי, תוכלו לקרוא באופן מקיף,כאן וכאן :)


השלב השני מחקר מתחרים

אחרי שבחרתם את הנישה שלכם, תצטרכו לבחון את המתחרים, את קו המוצרים, הסגנון והעיצובים שלהם, מחירים, מבצעים, לבחון כותרות מוצלחות, מוצרים שהם כבר בסט סלרס, מה עובד יותר ומה עובד פחות. מהנקודה הזו יהיה לכם קו ברור מיהן החנויות המתחרות שלכם ואיך אתם הולכים לבלוט ולהצליח בינהם. המוצרים שלכם חייבים להיות שונים וייחודים על מנת לבלוט בשפע הקיים שיש באטסי.



לינק לקורס הדפסה לפי דרישה להפקת מוצר דיגיטלי באטסי

מקור תמונה: e-Commerce Ninja


השלב השלישי בחירת פלטפורמת POD

כיום קיימות פלטפורמות רבות שמציעות הדפסה על מוצרים בשיטת POD, בכל פלטפורמה יש מוצרים שונים ויחודיים שלא מופיעים תמיד מופיעים בפלטפורמות אחרות, אחת הפלטפורמות המובילות שאנחנו אוהבים לעבוד איתה היא פרינטיפיי. בגלל איכות המוצרים, שירות לקוחות מצויין, אופציות רבות למיתוג המוצר כגון, הוספת מכתב תודה ממותג לקונה, תוויות על הבגד עם הלוגו של החנות ועוד.


השלב הרביעי בחירת קו מוצרים

לאחר שבחרתם את פלטפורמת הPOD, תבחרו את קו המוצרים שברצונכם למכור מתוך הפלטפורמה. תוכלו למכור חולצות, כוסות, כריות, מגבות, מפות לשולחן, מדבקות וכמעט כל מוצר שתחשבו עליו, כיום ניתן להדפי עליו בהתאמה אישית ועם העיצוב שלכם.


מקור תמונה: Freepik

השלב החמישי הפקת עיצוב

כיום ניתן להפיק עיצובים גם אתם לא מעצבים, בפלטפורמות כמו קאנבה ומיד ג׳ורני ניתן להכין עיצובים מרהיבים עבור כל נישה. על מנת לקבל השראה תוכלו לבדוק בפינטרסט עיצובים טרנדים ומבוקשים, וכמובן באטסי. חשוב אח״כ לבחון את הביקוש שלהם באמצעות כלי למילות מפתח Erank ומחקר מתחרים באלורה.


השלב השישי הטמעת העיצובים וחיבור חנות אטסי

אחרי שיש לכם את העיצובים, תצטרכו לעלות אותם על מוקאפים (מאוד מומלץ, בשביל הנראות האסטטית), להטמיע אותם בממשק POD על המוצרים שבחרתם למכור, ולבצע חיבור בין ממשק ה- POD לבין חנות אטסי.



באיקומרס נינג׳ה אנחנו עוזרים לך להקים חנות אטסי ומלווים אותם לאורך התהליך. לפרטים נוספים לחץ כאן.

מקור תמונה: e-Commerce Ninja


השלב השביעי כתיבת תוכן ומחקר מילות מפתח

באמצעות כלים כמו צ׳אט GPT ו-Erank תוכלו לשפר את הנראות של דפי המוצר בחנות אטסי, לכתוב תוכן מקורי ואורגני, לבחון אילו מילות מפתח פחות תחרותיות בנישה שלכם ולאילו מילות מפתח יש ביקוש ובכך להתעלות על המתחרים שלכם ולהוביל בתוצאות החיפוש באטסי ובגוגל. באיקומרס נינג'ה הקמנו, קורס שלם על בינה מלכותיות מותאם אישית לאטסי. לפרטים נוספים כאן


השלב השמיני תחזוק פעילות החנות באטסי

העלאת דפי מוצר חדשים באופן שוטף ושבועי, בדיקת סטטיסטיקות ושיפור דפי מוצר פחות פעילים, שינוי ושיפור תמונות המוצר, שיפור מילות מפתח ותגיות, מגוון רחב של כותרות ותיאורי מוצר (גוגל לא אוהבת טקסט שחוזר על עצמו), הוספת ווידאו לדפי מוצר, העלאת תכנים לעמוד האקספלור של אטסי.


מקור תמונה: Freepik

לסיכום,


פתיחת חנות באטסי בתחום הדפסה לפי דרישה, מצריכה מכם בשלב הראשוני, מחקר מעמיק על מנת להצליח ולא להיות עוד חנות נוספת באטסי.


קחו בחשבון שאם דילגתם על 2 השלבים הראשונים והקמתם חנות על סמך מוצרים שראיתם שהם מוצלחים, הדרך להצלחה תהיה ארוכה ומייגעת. לכן מאוד מומלץ לא לדלג על 2 השלבים הראשונים ולבצע מחקר מעמיק לפני שאתם מתחילים עם העיצובים והעלאת המוצרים באטסי.


ערכת צ'ק ליסט להצלחת חנות אטסי. לינק לערכה


באיקומרס נינג׳ה אנחנו מציעים שירותי ייעוץ בפתיחת חנות אטסי.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו ונשמח לייעץ לך.

מרגישה שהחנות שלך באטסי תקועה?

באיקומרס נינג׳ה, אנו מספקים פתרונות רבים לשיפור ביצועי החנות באטסי. לחצי כאן

ליווי והקמת חנות באטסי

לפרטים נוספים לחצו כאן

לרכישת חנות POD מוכנה באטסי

*המאמר כתוב בלשון נקבה מטעמי נוחות אך פונה לכל המינים.



bottom of page